01.11.2019 | Tiedotteet

SAMOKin hallitus vuodelle 2020 valittu!

Ylärivissä vasemmalta oikealle: Miika Hiltunen ja Elina Viitaniemi Keskellä: Emma Hannonen ja Oona Löytänen Edessä: Anna Laurila ja Santeri Kujanpää

Suomen opiskelijakuntien liitto – SAMOKin hallitus vuodelle 2020 on valittu. Torstaina puheenjohtajaksi valitun tradenomiopiskelija Anna Laurilan (Tampereen AMK) ja varapuheenjohtajaksi valitun tradenomiopiskelija Santeri Kujanpään (Seinäjoen AMK) lisäksi Helsinkiin kokoontunut liittokokous valitsi neljä hallituksen jäsentä.

Hallitukseen valittiin restonomiopiskelija Elina Viitaniemi (Haaga-Helia AMK), restonomiopiskelija Oona Löytänen (Lapin AMK), tradenomi Miika Hiltunen (Savonia AMK) ja musiikkipedagogi- ja tradenomiopiskelija Emma Hannonen (Oulun AMK).

”SAMOKin hallitus vuodelle 2020 on asiantunteva, osaava ja motivoitunut tiimi. Odotamme innolla AMK-opiskelijoiden edunvalvontaa ja SAMOKin kehittämistä uuden strategian luomisen kautta. Kiitämme liittokokousta viisaista päätöksistä ja kaikkia hakijoita tästä yhdessä kuljetusta matkasta!” sanoo uusi puheenjohtaja Laurila innoissaan.

”Joka vuosi täytyy todeta, että liittokokous on ihmisen parasta aikaa! Olen innoissani, että liitto on saanut dynaamisen ja osaavan hallituksen.” iloitsee varapuheenjohtaja Kujanpää.

Hallituksen valitsemisen lisäksi liittokokous hyväksyi toimintasuunnitelman ja talousarvion ensi vuodelle. Liittokokouksen julkilausumassa AMK-opiskelijat vaativat koulutuksen saavutettavuussuunnitelman laatimista. Hallitus aloittaa työskentelynsä tammikuussa 2020 SAMOKin toimistolla Helsingissä.

Lisätiedot:

Iiris Hynönen