22.08.2022 | Tiedotteet

Vuoden opiskelijateko 2022

Suomen opiskelijakuntien liitto – SAMOK haluaa nostaa esille opiskelijoiden aktiivisuutta ja hyviä tekoja. Keräämme esityksiä SAMOKin Vuoden opiskelijateko -palkinnon saajaksi!

Tunnetko opiskelijan tai opiskelijajoukon, joka on toiminut pyyteettömästi toisten hyväksi kuluneen vuoden aikana? Ilmianna teko joka osoittaa opiskelijoiden aktiivisuutta omassa yhteisössään, korkeakoulussa tai yhteiskunnassa laajemmin. Nosta esiin opiskelija, joka tekee arjessa hyviä tekoja toisille.

Teko voi olla mikä tahansa, jonka koet palkitsemisen arvoiseksi. Ainoana kriteerinä on, että tekijänä pitää olla AMK-opiskelija tai AMK-opiskelijoiden joukko (ryhmä, opiskelijajärjestö, opiskelijakunta) ja teko on yksittäinen tilanne tai tempaus, ei osa jatkuvaa toimintaa. Ilmianna teko ja kuvaile sitä tällä lomakkeella 30.9. mennessä.

Vuoden opiskelijateko -palkinnon saajan valitsee SAMOKin kokoama raati ja voittaja julkistetaan SAMOKin liittokokouksen yhteydessä 27.-28.10.2022.

Rico Martikainen