14.08.2019 | Tiedotteet

Tule meille töihin tekemään upeita koulutustapahtumia AMK-opiskelijoille!

Haemme työyhteisöömme organisointikykyistä ja idearikasta koulutus- ja tapahtumakoordinaattoria perhevapaan sijaiseksi! Tehtävään kuuluu liiton tapahtumatuotannosta ja jäsentemme saumattomasta palvelukokemuksesta vastaaminen.

Millaista työtä tarjoamme?

Koulutus- ja tapahtumakoordinaattorin työhön kuuluu tapahtumien ohjelmien suunnittelu yhteistyössä muun toimiston väen kanssa, tapahtumien budjetointi, kouluttajien ja puhujien rekrytointi sekä  tapahtumaviestintä. Koordinaattori myös vastaa tapahtumissa paikan päällä järjestelyiden sujumisesta.

Järjestämme vuosittain noin 10 pääasiassa ammattikorkeakoulujen opiskelijakunnille suunnattua koulutus- ja keskustelutilaisuutta. Suurin tapahtumamme on vuoden alussa järjestettävä 300 osallistujan kick-off-risteily Lähtölaukaus. Tämän vuoden tapahtumakalenteriimme voit tutustua tästä

Tarjoamme 80% (30 h / vko), 7.10.2019 – 12.6.2020 välisen ajan kestävää määräaikaista työsuhdetta opiskelijapolitiikan näköalapaikalla. Olemme varsin joustavia työaikojen suhteen, joten työ sopii mainiosti myös loppuvaiheen opiskelijalle. Tehtävästä maksettava kuukausipalkka on Ammattikorkeakoulujen opiskelijakuntien ja SAMOKin TES:n mukainen (peruspalkka 1944,60e/kk) sekä sen lisäksi maksettavat koulutus- ja kokemuslisät. Lisäksi tarjoamme työsuhdematkalippuedun, puhelin- ja lounas- sekä virike-edun.

Millainen sinä olet?

Asiakaspalveluhenkisyys ja can do -asenne on sinulle toinen luonto. Ymmärrät onnistuneen tapahtuman ja koulutuksen  eri aspektit sekä havainnoit aktiivisesti kehityskohteita. Ymmärrät miten järjestöt toimivat, ja osaat hyödyntää pelisilmää tapahtumien tuottamisen tuiskeessa. Sinulla on raudanlujat organisointitaidot ja kyky sietää painetta. Omaat hyvät esiintymis- ja vuorovaikutustaidot, ja hoidat tapahtumien markkinoinnin  tuloksellisesti. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin uteliaisuus oppia uutta, sillä valmis asiantuntija sinun ei tarvitse olla. Me tarjoamme kannustavan ja rennon ympäristön oppia uutta.

Edellytämme

• Soveltuvia korkeakouluopintoja
  • Kokemusta tapahtumien ja koulutusten järjestämisestä
  • Taitoa ja tahtoa viestiä omasta työstään jäsenillemme
  • Hyvää suomen kielen kirjallista ja suullista taitoa

Kielitaito on meille kullanarvoista, erityisesti arvostamme suomen, englannin ja ruotsin osaamista. Lisäksi opiskelijajärjestökokemus ja ammattikorkeakoulutuksen ymmärrys sekä arvostus ovat meille sydäntä lähellä.

Millaisia me olemme?

Teemme päivittäistä työtämme 140 000 ammattikorkeakouluopiskelijan paremman huomisen eteen. Meillä on 25 jäsenopiskelijakuntaa, yksi kussakin ammattikorkeakoulussa. Rento ja tiivis työyhteisömme Helsingin Kampissa koostuu kahdeksan hengen henkilöstöstä ja kuudesta täysipäiväisestä hallituksen jäsenestä. Yhdessä tekeminen ja ideoiden pallottelu olohuoneemme sohvalla on tämän työn suola, mutta toimimme myös välissä itsenäisesti omilla tahoillamme. Työ sisältää ajoittain hektisiä hetkiä ja silloin tällöin myös ilta- ja viikonlopputöitä.

Kuinka haet?

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi sekä ansioluettelosi PDF-muodossa otsikolla ”Koulutus- ja tapahtumakoordinaattori” osoitteeseen [email protected] torstaihin 29.8. klo 23.59 mennessä. Jos et saa kuittausta hakemuksellesi parin päivän sisällä, olethan uudestaan yhteydessä Armiin sähköpostitse tai soittamalla numeroon 050 389 1018. Häneltä voi myös kysyä lisätietoja tehtävään tai hakuun liittyen. Toivomme hakijoiksi eri-ikäisiä, eri sukupuolien edustajia sekä kieli-, kulttuuri- ja muihin vähemmistöihin kuuluvia henkilöitä.

Haastattelut järjestetään toimistollamme keskiviikkona 4.9. klo 10.30-16 välillä. Kutsut haastatteluun lähetetään viimeistään maanantaina 2.9.

Toiminnanjohtaja Armi Murto