28.04.2023 | Tiedotteet

Rekry: Oletko sinä etsimämme hallintokoordinaattori?

Olisitko sinä etsimämme hallintokoordinaattori?

Haemme hallintokoordinaattoria vahvistamaan SAMOKin hallinto- ja tapahtumatoimintaa.

Hallintokoordinaattorin tehtäviin kuuluu liiton hallinnon ja talouden koordinointi, kuten muun muassa talouteen ja tietohallinnon prosesseihin liittyviä kehittämis-, valmistelu- ja suunnittelutehtäviä sekä hankkeisiin liittyviä hallinnollisia tehtäviä. Lisäksi tehtäviin kuuluu liiton toiminnan sujuvuuden edistämistä eli esimerkiksi kokoussihteerin tehtäviä ja liittokokouksemme sekä muiden tapahtumien järjestelyjä.

Millainen sinä olet?

Ymmärrät ja haluat oppia yhdistyksen hallintoon ja talouteen liittyviä kokonaisuuksia. Sinulla on kokemusta tapahtumien järjestämisestä ja haluat kehittyä siinä paremmaksi. Haluat oppia hankehallintoa ja sinulla on mahdollisesti kokemusta hanketyöskentelystä.

Sinulla on hyvät projektinhallinnan taidot. Hallitset hyvin suuria kokonaisuuksia ja viestintätaitosi ovat hyvät. Pystyt nostamaan asioita keskusteluun organisaation sisällä ja jäsenistön keskuudessa.

Edellytämme sinulta

• soveltuvia korkeakouluopintoja
  • näyttöjä aiemmista koordinointitehtävistä
  • taitoa ja tahtoa viestiä omasta työstään sekä intoa järjestää esimerkiksi webinaareja ja koulutuksia
  • projektin- ja tietojärjestelmähallintataitoja
  • oma-aloitteisuutta ja ideointikykyä
  • kykyä pitää useampaa byrokratialankaa käsissä samanaikaisesti
  • taitoa ja tahtoa viestiä omasta työstä
  • erinomaista suomen kielen osaamista

Lisäksi opiskelijajärjestökokemus ja korkeakoulutuksen ymmärrys sekä arvostus ovat meille sydäntä lähellä. Toivomme sinulta myös kiinnostusta yhteiskuntaa, vaikuttamista sekä politiikkaa kohtaan. Arvostamme lisäksi sujuvaa ruotsin kielen osaamista.

Millaisia me olemme ja mitä tarjoamme?

Teemme päivittäistä työtämme jokaisen suomalaisen ammattikorkeakouluopiskelijan paremman huomisen eteen. Meillä on 23 jäsenopiskelijakuntaa, yksi kussakin ammattikorkeakoulussa. Rento ja tiivis työyhteisömme Helsingin Kampissa koostuu tällä hetkellä seitsemän hengen henkilöstöstä ja kuudesta täysipäiväisestä hallituksen jäsenestä. Yhdessä tekeminen on tämän työn suola, mutta toimimme myös välissä itsenäisesti omilla tahoillamme. Työ sisältää ajoittain hektisiä hetkiä ja silloin tällöin myös ilta- ja viikonlopputöitä.

Tarjoamme osa-aikaista (18,75h / vko), 31.12.2023 saakka voimassaolevaa työsuhdetta opiskelijapolitiikan näköalapaikalla. Määräaikaisuuden perusteena on rahoituksen määräaikaisuus.
Olemme työaikojen suhteen joustavia, joten työ sopii mainiosti esimerkiksi opiskelijalle.

Työsuhde alkaa kesäkuussa 2023. Tehtävästä maksettava kuukausipalkka on Ammattikorkeakoulujen opiskelijakuntien ja SAMOKin työehtosopimuksen mukainen (peruspalkka 1280,79) sekä sen lisäksi maksettavat koulutus- ja kokemuslisät. Lisäksi tarjoamme työsuhdematkalippuedun, puhelin- ja lounas- sekä virike-edun.

Kuinka haet?

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi sekä ansioluettelosi PDF-muodossa otsikolla ”Hallintokoordinaattori” osoitteeseen [email protected] ma 22.5.2023 klo 9 mennessä. Jos et saa kuittausta hakemuksellesi, olethan yhteydessä Velluun ([email protected]) sähköpostitse tai soittamalla numeroon 044 238 5384. Häneltä voit myös kysyä lisätietoja tehtävään tai hakuun liittyen.

Haastattelut järjestetään toimistollamme 30. toukokuuta (varalla 29.5.). Kutsut haastatteluun lähetetään 22.5. ja päätös rekrytoinnista pyritään tekemään 1. kesäkuuta mennessä.

Lisätiedot:

toiminnanjohtaja Vellu Taskila