07.12.2022 | SAMOK viestii, Tiedotteet

Oletko sinä hakemamme viestintä- ja vaikuttamiskoordinaattori?

Haemme viestinnän ja vaikuttamisen moniottelijaa varmistamaan, että ammattikorkeakouluopiskelijoiden ääni kuuluu eduskuntavaaleissa ja niiden jälkeisissä hallitusohjelmaneuvotteluissa!

Millainen sinä olet?

Ymmärrät viestinnän merkityksen poliittisessa vaikuttamistyössä ja sinulla on näkemyksiä opiskelijoiden asioiden edistämisestä. Opiskelijoiden hyvinvointiin, toimeentuloon, korkeakoulujen rahoitukseen ja koulutuksen laatuun liittyvät teemat ovat sinulle suht tuttuja ja innostut niistä. Superihminen sinun ei kuitenkaan tarvitse olla, sillä tarjoamme ympäristön jossa voit kasvaa ja kehittyä.

Sinulla on myös hyvät projektinhallinnan taidot ja kokemusta vaalikampanjoiden toteuttamisesta. Hallitset hyvin suuria kokonaisuuksia ja viestintätaitosi ovat erinomaiset. Pystyt nostamaan asioita keskusteluun organisaation sisällä, jäsenistön keskuudessa, ja ulkoisesti.

Edellytämme

– Soveltuvia korkeakouluopintoja
– Kiinnostusta ja ymmärrystä yhteiskuntaa, vaikuttamista sekä politiikkaa kohtaan
– Koulutuspolitiikan ja sosiaalipolitiikan ymmärrystä
– Taitoa ja tahtoa viestiä omasta ja muiden työstä
– Erinomaista suomen ja sujuvaa ruotsin osaamista

Lisäksi opiskelijajärjestökokemus ja korkeakoulutuksen ymmärrys sekä arvostus ovat meille sydäntä lähellä.

Teemme päivittäistä työtämme jokaisen suomalaisen ammattikorkeakouluopiskelijan paremman huomisen eteen. Meillä on 23 jäsenopiskelijakuntaa, yksi kussakin ammattikorkeakoulussa. Rento ja tiivis työyhteisömme Helsingin Kampissa koostuu kahdeksan hengen henkilöstöstä ja kuudesta täysipäiväisestä hallituksen jäsenestä. Yhdessä tekeminen on tämän työn suola, mutta toimimme myös välissä itsenäisesti omilla tahoillamme. Työ sisältää ajoittain hektisiä hetkiä ja silloin tällöin myös ilta- ja viikonlopputöitä.

Tarjoamme täysiaikaista (37,5h / vko), määräaikaista työsuhdetta opiskelijapolitiikan näköalapaikalla. Työsuhde alkaa mieluiten 9.1.2023 tai sen jälkeen tammikuussa 2023 ja päättyy 30.4. Määräaikaisuuden perusteena vaalikampanjan projektiluonteisuus. Tehtävästä maksettava kuukausipalkka on Ammattikorkeakoulujen opiskelijakuntien ja SAMOKin työehtosopimuksen mukainen (peruspalkka 2.486,96 €/kk) sekä sen lisäksi maksettavat koulutus- ja kokemuslisät. Lisäksi tarjoamme työsuhdematkalippuedun, puhelin- ja lounas- sekä virike-edun.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi sekä ansioluettelosi PDF-muodossa otsikolla ”viestintä- ja vaikuttamiskoordinaattori” osoitteeseen [email protected] to 15.12.2022 klo 20 mennessä. Jos et saa kuittausta hakemuksellesi, olethan yhteydessä Velluun ([email protected]) sähköpostitse tai soittamalla numeroon 044 238 5384. Häneltä voit myös kysyä lisätietoja tehtävään tai hakuun liittyen.

Haastattelut järjestetään toimistollamme 19.12. –21.12. Kutsut haastatteluun lähetetään 16.1.. Päätös rekrytoinnista pyritään tekemään to 22.12.2022.

Lisätiedot:

toiminnanjohtaja Vellu Taskila