29.09.2021 | SAMOK viestii, Uutiset

SAMOK

Rekry: Haemme järjestösuunnittelijaa

Pysyykö sinulla vaivatta useampi lanka käsissäsi samanaikaisesti? Osaatko järjestää tilaisuuden kuin tilaisuuden – tai jos et niin otat selville miten? Löytyykö sinulta kokemusta projektien hallitsemisesta? Entä sujuuko sinulta tekstien tuottaminen ja oletko mahdollisesti matkalla visuaalisen viestinnän moniottelijaksi?

Tule meille Suomen opiskelijakuntien liitto – SAMOKiin järjestösuunnittelijaksi kokoaikaiseen, toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen! Paikka aukeaa nykyisen viestinnästä ja järjestöpalveluista vastaavan asiantuntijan siirtyessä uusiin tehtäviin. Tehtävässä työaika jakautuu suurin piirtein 50/50 tapahtumien järjestämisen ja viestinnän koordinoinnin kesken.

Minkälaista työtä tarjoamme?

Järjestösuunnittelijana työtehtäviisi kuuluvat SAMOKin jäsenistölle suunnattujen tapahtumien ja koulutusten suunnittelu ja toteutus. Näiden ohella vastuullasi on kehittää järjestöpalveluitamme yhdessä muiden järjestötiimiin kuuluvien työntekijöiden kanssa. Lisäksi koordinoit liiton monikanavaista viestintää; ylläpidät verkkosivuja, tuotat sisältöä sosiaalisen median kanaviimme ja viestit sujuvasti niin jäsenistöllemme kuin sidosryhmille.

Millainen sinä olet? 

Toivomme, että asiakaspalveluhenkisyys ja can do -asenne ovat sinulle toinen luonto. Ymmärrät miten toteutetaan onnistunut tapahtuma ja pidetään huolta jäsenistä. Sinulla on myös näkemystä miten viestitään kohderyhmälähtöisesti sekä havainnoit aktiivisesti kehityskohteita. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin uteliaisuus oppia uutta, sillä valmis sinun ei tarvitse olla. Me tarjoamme kannustavan ja rennon ympäristön oppia uutta!

Tehtävässä menestymistä varten edellytämme sinulta:

  • kokemusta tapahtumien suunnittelusta ja järjestämisestä
  • projektinhallintataitoja
  • oma-aloitteisuutta ja ideointikykyä
  • kokemusta viestinnän sisältöjen tuottamisesta ja koordinoinnista
  • erinomaista suomen kielen kirjallista ja suullista taitoa, sekä vähintään kohtuullisia taitoja ilmaista itseään myös ruotsiksi ja englanniksi

Tätä tehtävää ajatellen toivomme sinulta:

  • tehtävään soveltuvaa koulutusta
  • kokemusta järjestössä toimimisesta
  • näyttöjä onnistuneista viestintä- ja tapahtumakokonaisuuksista
  • ammattikorkeakoulutuksen tuntemus ja arvostus on sydäntämme lähellä, kenties sinunkin?

Entäs palkka ja muut edut?

Tehtävästä maksettava kuukausipalkka on Ammattikorkeakoulujen opiskelijakuntien ja SAMOKin TES:n mukainen (2.464,78 €) ja sen lisäksi maksettavat koulutus- ja kokemuslisät. Lisäksi tarjoamme työsuhdematkalippuedun, puhelin-, lounas- sekä virike-edun.

Työyhteisömme

Olemme rento ja tiivis työyhteisö jonka toimisto sijaitsee Helsingin Kampissa. Etätyöskentely onnistuu meiltä mainiosti, mutta odotamme palavasti että pääsisimme jo pallottelemaan ideoita myös yhdessä. Työ edellyttää ajoin työskentelyä iltaisin ja satunnaista matkustusvalmiutta. Annamme sinulle mahdollisuuden kasvaa tehtävässä. Ympärillesi saat SAMOKin toiminnanjohtajan sekä muiden asiantuntijoiden ja hallituksen tuen – harvoja juttuja meillä tehdään kokonaan yksin!

Näin haet tehtävään

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja ansioluettelo pdf-muodossa otsikolla “Järjestösuunnittelija” toiminnanjohtajallemme osoitteeseen [email protected] viimeistään tiistaina 12.10. klo 20.00. 

Jos et saa kuittausta hakemuksellesi parin päivän sisällä, olethan uudestaan yhteydessä Armiin sähköpostitse tai soittamalla numeroon 050 389 1018. Häneltä voi myös kysyä lisätietoja tehtävään tai hakuun liittyen. Toivomme hakijoiksi eri-ikäisiä, eri sukupuolien edustajia sekä kieli-, kulttuuri- ja muihin vähemmistöihin kuuluvia henkilöitä. 

Haastattelut järjestetään mahdollisuuksien mukaan ti-ke 19.–20.10. klo 10–16 SAMOKin toimistolla osoitteessa Lapinrinne 2. Haastatteluun kutsuttaville ilmoitetaan henkilökohtaisesti ja heitä pyydetään tekemään ennakkotehtävä. Päätös tehtävään valittavasta henkilöstä pyritään tekemään pe 22.10. aikana. 

Toivomme valitun voivan aloittaa tehtävässä marraskuun aikana tai muuna erikseen sovittuna ajankohtana.