06.03.2024 | Tiedotteet

Tiedote: Julia Ståhle SAMOKin sosiaalipolitiikan asiantuntijaksi

Suomen opiskelijakuntien liitto – SAMOK on valinnut Julia Ståhlen sosiaalipolitiikan asiantuntijan tehtävään, jossa hän aloittaa 25.3.2024.

”SAMOKin tavoitteet ja työ opiskelijoiden paremman sosiaaliturvan puolesta ovat tärkeämpiä kuin pitkään aikaan. On mielenkiintoista ja etuoikeus siirtyä työskentelemään ammattikorkeakouluopiskelijoiden edunvalvonnan pariin”, iloitsee Ståhle valinnastaan.

Ståhle on toiminut edeltävät kaksi vuotta RKP-nuorten puheenjohtajana. Muita luottamustehtäviä hänellä on ollut mm. Allianssin kansainvälisen nuorisopolitiikan työryhmän jäsenyys, sekä Finnish Model United Nationsin puheenjohtajuus. Ståhle opiskelee yhteiskuntatieteiden maisteriksi Helsingin yliopistolla.

“Olen iloinen että saamme Julian sosiaalipolitiikan asiantuntijaksi. Hänen osaamisensa ja verkostonsa ovat tervetullut lisä pyrkiessämme vaikuttamaan opiskelijoiden hyvinvoinnin parantamiseksi ”, sanoo SAMOKin toiminnanjohtaja Vellu Taskila.

Lisätiedot:

Vellu Taskila, SAMOKin toiminnanjohtaja

Julia Ståhle, sosiaalipolitiikan asiantuntija
[email protected] (yhteydenotot alkaen 25.3.)